|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MENU |
|
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY PRI ZADÁVANÍ PODPRAHOVEJ ZÁKAZKY |
|
MENU |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Identifikácia obstarávateľa |
|
|
Základne údaje |
|
|
Názov spoločnosti: Stredná oborná škola polytechnická, Dvorčianska 629, Nitra |
|
|
|
|
|
IČO: 42114985 |
Kontaktná osoba: Štefan Mikulášik |
Mobil: 0944 302 905 |
Štatutárny zástupca organizácie: Ing. Oľga Hodálová |
DIČ: 2022445799 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sídlo |
|
|
|
|
|
MHD NITRA |
Obec (mesto): Nitra |
|
PSČ: 949 05 |
|
|
Ulica: Dvorčianska |
|
číslo: 629 |
|
|
|
|
|
|
|
Kontaktné údaje |
|
|
Telefón: 037 6530706 |
Fax: 037/6550455 |
|
|
|
|
|
e-mail: polytechnr@mail.telekom.sk |
Web: ptechskola.edu.sk |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Názov predmetu zákazky: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grafické spracovanie, programovanie interaktívnych prvkov a zaškolovanie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Opis predmetu zákazky |
|
|
|
|
Grafické spracovanie, programovanie interaktívnych prvkov a zaškolenie pre projekt |
|
|
|
„Moderná príprava – úspešní absolventi“. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Miesto dodania predmetu obstarávania: |
|
|
|
|
Stredná odborná škola polytechnická, Dvorčianska 629, Nitra |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Klasifikácia: |
|
|
|
|
Hlavný predmet obstarávania: |
|
|
|
|
72210000-0 |
Programovanie softvérových balíkov |
|
|
|
|
80510000-2 |
Služby týkajúce odborných školení |
|
|
|
|
79800000-2 |
Tlačiarenské a príbuzné služby |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Rozsah predmetu obstarávania |
|
|
|
|
Grafické spracovanie, programovanie interaktívnych prvkov a školenia v rozsahu a členení |
|
|
|
podľa súťažných podkladov. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Rozdelenie predmetu obstarávania na časti |
|
|
|
|
Nie |
|
|
|
|
|
Ponuky je potrebné predložiť na celý predmet obstarávania tak, ako je uvedený v súťažných |
|
|
|
podmienkach. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Možnosť predloženia variantných riešení |
|
|
|
|
Nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Trvanie zmluvy alebo lehota uskutočnenia dodávky |
|
|
|
|
Od podpisu zmluvy do doby trvania projektu (30.09.2012). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, |
|
|
v ktorých sa uvádzajú |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
Objednávateľ neposkytuje preddavky; |
|
|
|
- |
Splatnosť faktúry 30 dní od vystavenia faktúry. |
|
|
|
- |
Právo na vystavenie faktúry vzniká dodávateľovi až po dodaní predmetu |
|
|
|
zákazky v zmysle objednávky. |
|
|
|
|
- |
Faktúry a všetky dokumenty odovzdáva dodávateľ objednávateľovi v 3 |
|
|
|
rovnopisoch. |
|
|
|
|
- |
Predmet zákazky bude financovaný z Európskeho sociálneho fondu, štátneho |
|
|
|
rozpočtu a vlastných zdrojov v rámci projektu „Moderná príprava - úspešní |
|
|
|
absolventi", ITMS: 26110130340 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Podmienky účasti záujemcov |
|
|
|
|
Záujemca musí spĺňať nasledovné podmienky účasti vo verejnom obstarávaní zadávanej |
|
|
zákazky: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 |
|
|
písmeno f zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých |
|
|
zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), a preukázať ich splnenie dokladmi podľa |
|
|
§ 26 ods. 2 písmeno e zákona o verejnom obstarávaní v originálonom vyhotovení, alebo ako |
|
|
úradne overené fotokópie týchto dokladov. Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov môže |
|
|
nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, predložením potvrdenia |
|
|
Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, o zápise v zozname |
|
podnikateľov platnom v čase predkladania ponúk. |
|
|
|
|
|
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia. |
|
|
Ich splnenie preukáže podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledujúcich |
|
|
|
dokladov, a to originálov alebo ich úradne osvedčených fotokópií: |
|
|
|
|
|
|
- |
vyjadrením banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené podnikateľské účty vo viacerých |
|
|
|
bankách), že uchádzač nebol v rokoch 2007, 2008 a 2009 v nepovolenom debete a že si plní |
|
|
|
voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si |
|
|
|
záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. K |
|
|
|
vyjadreniu banky/bánk je nutné predložiť čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, že |
|
|
|
má otvorené podnikateľské bankové účty iba v bankách, od ktorých predložil predmetné |
|
|
|
vyjadrenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Ich |
|
|
|
splnenie preukáže, podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní, predložením nasledujúcich |
|
|
|
dokladov, a to originálov alebo ich úradne osvedčených fotokópií: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
referencie o zákazkách: |
|
|
|
2. |
potvrdené referencie za zmluvy za roky 2007, 2008 a 2009, ktorých predmetom |
|
|
|
|
bolo tvorba interaktívnych prvkov určených pre vzdelávacie účely vo finančnom |
|
|
|
|
objeme v celkovej výške 40.000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty |
|
|
|
v inej mene. |
|
|
|
|
|
|
|
Referencie musia obsahovať: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
názov a plnú adresu zmluvného partnera, |
|
|
|
2. |
predmet zmluvy, z ktorého musí jednoznačne vyplývať, že šlo o službu tvorby |
|
|
|
|
interaktívnych prvkov, |
|
|
|
3. |
výšku zmluvného finančného objemu bez DPH, |
|
|
|
4. |
rok a miesto plnenia zmluvy, |
|
|
|
5. |
titul, meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby zmluvného partnera, |
|
|
|
|
u ktorej možno tieto informácie overiť |
|
|
|
6. |
podpis oprávnenej osoby odberateľa. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
potvrdené referencie za zmluvy za roky 2007, 2008 a 2009, ktorých predmetom |
|
|
|
|
bolo tvorba internetových vzdelávacích portálov vo finančnom objeme v celkovej |
|
|
|
výške 5.000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Referencie musia obsahovať: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
názov a plnú adresu zmluvného partnera, |
|
|
|
2. |
predmet zmluvy, z ktorého musí jednoznačne vyplývať, že šlo o službu tvorby |
|
|
|
|
interaktívnych prvkov, |
|
|
|
3. |
výšku zmluvného finančného objemu bez DPH, |
|
|
|
4. |
rok a miesto plnenia zmluvy, |
|
|
|
5. |
titul, meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby zmluvného partnera, |
|
|
|
|
u ktorej možno tieto informácie overiť |
|
|
|
6. |
podpis oprávnenej osoby odberateľa. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kritériá na hodnotenie splnenia podmienok |
|
|
|
-predloženie dokladov –splnil, nepredloženie dokladov – nesplnil |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Označenie, či sa vyžaduje uviesť mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za |
|
|
|
plnenie zmluvy |
|
|
|
Nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. Označenie, či sa vyžaduje uviesť mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za |
|
|
|
plnenie zmluvy |
|
|
|
Nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. Predpokladaná cena |
|
|
|
|
|
Predpokladá celková cena zákazky: 43 710,- € vrátane DPH. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cena za jednotlivé časti A. – G. nesmie presiahnuť predpokladanú cenu podľa nasledovnej tabuľky: |
|
|
|
|
|
|
Predmet obstarávania |
Cena vrátane DPH v € |
A. Vývoj vzdelávacieho portálu |
4 860,00 |
B. Lektor 1 Školenie pre prácu s interaktívnymi prvkami
|
1 200,00 |
C. Lektor 2 Školenie pre prácu s interaktívnymi prvkami |
1 200,00 |
D. Programovanie interaktívnych prvkov do učebných materiálov |
19 440,00 |
E. Grafický dizajn interaktívnych prvkov do učebných materiálov |
6 480,00 |
F. Programovanie interaktívnych prvkov do učebných materiálov pre cudzie jazyky |
7 290,00 |
G. Grafický dizajn interaktívnych prvkov do učebných materiálov |
3 240,00 |
SPOLU |
43 710,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. Poskytovanie súťažných podkladov |
|
|
|
|
|
Súťažné podklady nie sú súčasťou výzvy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: |
|
|
|
- |
osobne na adrese objednávateľa uvedenej v bode 1 najneskôr do 12. novembra 2010, v pracov - |
|
|
ných dňoch od 9:00 do 12:00 po predchadzajúcom telefonickom dojednaní s kontaktnou osobou |
|
|
|
(záujemca musí predložiť písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) alebo poštou, na |
|
|
|
základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručenej do 11. novembra 2010, |
|
|
|
v ktorej uchádzač uvedie adresu, na ktorú mu súťažné podklady budú zaslané. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Úhrada za súťažné podklady |
|
|
|
|
Nie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. Lehota na predkladanie ponúk |
|
|
|
|
|
Deň: 23. mesiac: novembra rok 2010 hodina: 9:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. Otváranie ponúk |
|
|
|
|
|
Deň: 23. mesiac: novembra rok 2010 hodina: 10:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk |
|
|
|
|
|
Deň: 21. mesiac: marca rok 2011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. Ďalšie informácie obstarávateľa |
|
|
|
|
|
Ponuky podľa tejto výzvy doručia záujemcovia v súlade s pokynmi uvedenými v súťažných |
|
|
|
podkladoch poverenej osobe osobne alebo poštou, v uzavretom obale s uvedením obchodného |
|
|
|
mena a sídla záujemcu s označením „Súťaž – Grafické spracovanie, programovanie interaktívnych |
|
|
prvkov a zaškolenie – Neotvárať“ tak ,aby boli riadne zaevidované obstarávateľom do 9:00 h |
|
|
|
dňa 23.11.2010. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuky, ktorých ponúknutá cena |
|
|
|
presiahne finančné možnosti obstarávateľa. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dátum 04.11.2010 |
|
|
|
|
|
|
______________________
Ing. Oľga Hodálová
štatutárny zástupca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|