|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MENU |
|
ŠKOLENIA ORGANIZOVANÉ ŠKOLOU |
|
MENU |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ŠCI |
|
|
|
V rokoch 2004-2006 boli na vybraných školách vytvorené Školiace centrá Infoveku. |
|
Cieľom bolo vzdelávať učiteľov pre využívanie PC v ich práci a vo vyučovaní. Na našej |
|
škole boli školiteľmi Ing. Zuzana Ďurfinová a Ing. Juraj Kuna a spolu vyškolili viac ako 250 |
|
učiteľov. Absolventi sa počas školenia zoznámili so základmi využívania počítača, riešili úlo - |
hy v textovom a tabuľkovom editore kancelárskeho balíka OFFICE a ako výstup bol pro - |
jekt v programe PowerPoint- prezentácia na zvolenú tému. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FIT učiteľa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V rokoch 2007 a 2008 prebiehalo pod záštitou Metodicko- pedagogického centra |
|
|
|
|
v Trenčíne vzdelávanie učiteľov : Funkčná gramotnosť v informačných technológiách. Ško - |
|
|
|
|
lenie nadväzovalo na predchádzajúce vzdelávanie, počas ktorého bolo na našej škole zria - |
|
|
|
|
dené školiace centrum Infoveku. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učitelia mohli vzdelávanie absolvovať formou e-learningu, alebo prezenčnou formou. Pri |
|
|
|
|
prezenčnej forme absolvovali učitelia školenie na vlastnej škole, v jej odborných učebniach |
|
|
|
|
do ktorých za nimi prichádzal multiplikátor, zaškolený pre vedenie vzdelávania. Naša škola |
|
|
|
|
mala sa zapojila do vzdelávania prostredníctvom multiplikátora, ktorým bola Ing. Zuzana |
|
|
|
|
Ďurfinová, učiteľka odborných predmetov v elektroodboroch. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vzdelávanie bolo rozdelené do piatich modulov, v ktorých sa učitelia zoznámili s elearningom |
|
|
|
a možnosťami využívania IKT vo vyučovacom procese. V poslednom module využili svoje |
|
|
|
|
poznatky a vytvorili metodický postup na využitie IKT v konkrétnom predmete na jednu |
|
|
|
|
konkrétnu tému. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ANGLICKÝ JAZYK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Countries and languages |
|
|
|
|
|
|
|
|
English prepositions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Home And Housing |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELEKTROTECHNIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.a 2. Kirchhoffov zákon |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reproduktory |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komutátorové stroje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Čítače |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednočipové mikroprocesory |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VÝTVARNA VÝCHOVA - DEJINY UMENIA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kubizmus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Farby |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Význam a využitie farieb v živote človeka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLOVENSKÝ JAZYK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ľudovít Štúr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ľudová slovesnosť |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin Kukučin |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Realizmus v slovenskej literatúre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Úvod do poznávania slovných druhov |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZEMEPIS A GEOGRAFIA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nitra |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STROJÁRSTVO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AutoCAD |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spoje v strojárstve |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MATEMATIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kvadratické funkcie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OSTATNÉ PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Globálne problémy sveta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemecky hovoriace krajiny |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Periodická sústava prvkov |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stredoveké mestá na Slovensku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prvouka: Rok - mesiac - týždeň |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ako sa meníme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|